Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών 5d8h (τραπεζικά προϊόντα) RFPD0603 Call Center Athens, Attica, Greece Full time

ICAP2
0

Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών 5d8h (τραπεζικά προϊόντα) RFPD0603 Call Center Athens, Attica, Greece Full time

Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Περιγραφή Θέσης:

Εισερχόμενες κλήσεις απο υφιστάμενο πελατολόγιο, με στόχο την:

  • Διαχείριση θεμάτων πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας
  • Ενημέρωση των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών για προϊόντα και υπηρεσίες
  • Πληροφόρηση για καταθετικά και χορηγητικά προϊόντα
  • Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων
  • Διασταύρωση πώλησης ,προϊόντων και υπηρεσιών

Requirements

  • Ικανότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες 24×7
  • Άνεση στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Καλή γνώση αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης καθώς και εμπειρία σε παρόμοιο αντικείμενο, θα εκτιμηθούν

Benefits

  • Αμειβόμενη εκπαίδευση με οπτικοακουστικό υλικό σε σύγχρονες εγκαταστάσεις
  • Σταθερές μηνιαίες απολαβές και ασφάλιση, με την αξιοπιστία ενός μεγάλου Οργανισμού
  • Μηνιαίο Βonus βάσει επίτευξης στόχου
  • Επιπρόσθετο Ιδιωτικό Ομαδικό Ασφαλιστήριο με αξιόλογες παροχές στον Κλάδο Υγείας
  • Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, εύκολα προσβάσιμο με ΜΜΜ
  • Προγράμματα Υποστήριξης Εργαζομένων (EAP)
  • Συνεχής Εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης εντός της εταιρείας

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

APPLY HERE