Συνήθειες των επιτυχημένων υπαλλήλων

Flat Banner Success Ideas Work Strategy Plans. Vector Illustrati
0

Ποιοι είναι οι πιο επιτυχημένοι υπάλληλοι εκεί έξω – εκείνοι που παίρνουν προαγωγές, αυξήσεις και ευκαιρίες. Εσείς άραγε πόσα από τα παρακάτω κάνετε; Σας προσφέρουμε έναν πλήρη οδηγό των επιτυχημένων υπαλλήλων για την καλύτερη προσέγγιση της δουλειάς σας. Τα καλά νέα? Κάθε μία από αυτές τις συνήθειες είναι κάτι που μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε σήμερα.

1.Σκέφτονται τις δεξιότητες που χρειάζονται για την επόμενη δουλειά τους

Όλοι (εντάξει, οι περισσότεροι από εμάς) προσπαθούμε να είμαστε τρομερός στις ικανότητες στις περιγραφές των καθηκόντων μας, αλλά οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι επικεντρώνονται επίσης σε αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουν για να πετύχουν στις επόμενες δουλειές τους. Δεν είστε βέβαιοι ποιες δεξιότητες πρέπει να αναπτύξετε; Ίσως αν σκεφτείτε πως θα θέλατε να συνεχίσετε την καριέρα σας αυτό να σας βοηθούσε.

2.Μιλούν στα meetings

Ειδικά αν βρίσκεστε σε μια μεγάλη συνάντηση, φοβισμένοι από τα υψηλότερα στελέχη, ή δεν γνωρίζετε πολλά για το τι συμβαίνει, είναι εύκολο να καθίσετε και να ακούσετε. Αλλά οι άνθρωποι που πηγαίνουν μπροστά δεν περιμένουν την άδεια ή μια πρόσκληση για να μιλήσουν – είναι βέβαιοι ότι όλοι βρίσκονται σ αυτό το meeting έχουν κάτι να συνεισφέρουν. Ακόμα κι αν δεν έχετε κάποια μια πρόταση; “Μιλήστε για να υποστηρίξετε την άποψη ενός συναδέλφου ή κάντε κάποια ερώτηση”, λέει ο προπονητής ηγεσίας Jo Miller.

3.Ντύνονται για την δουλειά που θέλουν

Το έχετε ακούσει χίλιες φορές – αλλά ισχύει. Οι άνθρωποι που προχωρούν στην εργασία μοιάζουν με τους ανώτερους τους και μιμούνται όχι μόνο τα ρούχα που φορούν, αλλά γενικά τους τρόπους με τους οποίους εμφανίζονται στο γραφείο, αλληλεπιδρούν με τους άλλους και προσεγγίζουν το έργο τους.

4.Αναλαμβάνουν

Όταν αντιμετωπίζουν μια πρόκληση στο χώρο εργασίας, ένα εμπόδιο στο έργο ή χαμηλό ηθικό της ομάδας, οι περισσότεροι άνθρωποι λένε: “Λοιπόν, δεν υπάρχουν πολλά που μπορώ να κάνω γι ‘αυτό.” Οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι, από την άλλη πλευρά, αναλαμβάνουν δράση.

5.Αναζητούν ευκαιρίες ηγεσίας

Είτε προσφέρεται να οδηγήσει μια ομάδα ενός project, εθελοντικά να συμβουλεύει έναν junior υπάλληλο, είτε αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει τους νέους ασκούμενους, οι άνθρωποι που θέλουν (και κάνουν!) για να προωθηθούν, δεν περιμένουν τις ευκαιρίες ηγεσίας να έρθουν σε αυτούς – κοιτάζουν γύρω, βλέπουν που χρειάζεται ένας ηγέτης και αναλαμβάνουν δράση.

6.Κάνουν Συμμάχους

Οι περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται σκληρά για να εντυπωσιάσουν τα αφεντικά τους. Οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι εργάζονται σκληρά για να εντυπωσιάσουν τους πάντες από τον ρεσεψιονίστ μέχρι και τους συναδέλφους και τους ανώτερους τους – επειδή γνωρίζουν ότι δεν είναι τίποτα χωρίς μια ομάδα ανθρώπων στο πλευρό τους.

7.Παραμένουν επαγγελματίες

Θέλετε έναν manager που χάνει προθεσμίες, ξεχνά να απαντήσει σε email και κουτσομπολεύει άλλους υπαλλήλους; Φυσικά όχι – οπότε αν θέλετε να προχωρήσετε, δεν πρέπει να εμφανίζετε αυτές τις συμπεριφορές.

8.Εμφανίζονται στην ώρα τους

Όχι μόνο επειδή είναι ωραίο να το κάνεις, αλλά επειδή εξασφαλίζει ότι έχουν μια θέση στο τραπέζι του συνεδριακού δωματίου, όχι μια που βρίσκεται στριμωχτά στο τέλος του δωματίου.

9.Σκέφτονται σαν Managers, όχι σαν υπάλληλοι

Οι εργαζόμενοι περιμένουν να τους πουν τι να κάνουν – οι managers σκέφτονται στρατηγικά για το τι πρέπει να γίνει και στη συνέχεια το κάνουν. Οι εργαζόμενοι κάνουν τη δουλειά τους καλά και οι managers είναι αποφασισμένοι να κάνουν την ομάδα να τα πάει καλά, έτσι ώστε να καθοδηγούν τους άλλους υπαλλήλους, να παίρνουν μέρος όταν χρειάζονται και να κάνουν το κάτι παραπάνω για να γίνουν τα έργα καλύτερα. Και οι άνθρωποι που προωθούνται σκέφτονται σαν managers.

10.Καταγράφουν τα επιτεύγματα τους

Δυστυχώς, ακόμη και αν ο προϊστάμενος σας γενικά σκέφτεται ότι κάνετε μια σπουδαία δουλειά, αυτός ή αυτή πιθανότατα δεν τηρεί μια τρέχουσα λίστα των επιτευγμάτων σας. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι παρακολουθούν τους αριθμούς πωλήσεων, τα αποτελέσματα των έργων τους και τα σχόλια των πελατών. (Για να ξεκινήσετε, σας συνιστούμε να κρατάτε ένα “φάκελο” στο φάκελο εισερχομένων.)

Σχετικά Άρθρα