10 τρόποι που το LinkedIn θα μπορούσε να σας βρει μια δουλειά

linkedin
0

10 τρόποι που το LinkedIn θα μπορούσε να σας βρει μια δουλειά

Εμπιστευτικές συμβουλές για να αξιοποιήσετε την αναζήτηση εργασίας σας χρησιμοποιώντας την κύρια μηχανή αναζήτησης και κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο της εργασίας

Οι περισσότεροι αναζητούντες εργασία γνωρίζουν ότι είναι σημαντικό να προσθέσουν μια πρόσφατη, επαγγελματική εμφάνιση στο προφίλ τους στο LinkedIn. Γνωρίζατε όμως ότι η μη  δημοσίευση φωτογραφίας μπορεί να εμποδίσει τους υπαλλήλους να βρουν το προφίλ σας στο LinkedIn σε αναζήτηση εργασίας;

Το LinkedIn είναι αναμφισβήτητα  το  κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες που αναζητούν εργασία ή ακόμα και αν δεν ψάχνετε αυτήν τη στιγμή.
Το 92% των υπεύθυνων πρόσληψης χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη δουλειά τους σήμερα,
και το LinkedIn είναι το κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιούν περισσότερο, σύμφωνα με το
Jobvite .

Ωστόσο, πολλοί αιτούντες εργασία δεν μεγιστοποιούν το LinkedIn για να τους βοηθήσει να βρουν θέσεις εργασίας. Αντ ‘αυτού, αντιγράφουν και επικολλούν το βιογραφικό τους και ελπίζουν ότι θα τους βρει ο σωστός εργοδότης. Επιλύοντας το πρόβλημα: Μερικοί επαγγελματίες κοντά στα 40 και άνω μπορεί να μην είναι τόσο εξοικειωμένοι με τα κοινωνικά μέσα όσο οι νεότεροι συνάδελφοι τους και δεν ξέρουν πώς να αξιοποιήσουν το LinkedIn, λέει ο Sue Gresham,  σύμβουλος του LinkedIn με έδρα το Μιλγουόκι .

Ακολουθούν 10 στρατηγικές, εργαλεία και συμβουλές για το LinkedIn που ίσως δεν γνωρίζετε, καθεμία από τις οποίες μπορεί να σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά σε μια νέα δουλειά ή σε μια νέα καριέρα.

1. Κάντε τον εαυτό σας αξέχαστο με υπέροχες ιστορίες.

Οι υπεύθυνοι προσλήψεων ανταποκρίνονται σε καταλόγους γεγονότων.
Επιπλέον, η  
έρευνα  δείχνει ότι οι ιστορίες μπορούν να βοηθήσουν τη μνήμη.
Έτσι, η αφήγηση μιας καλής ιστορίας (ή δύο) στο προφίλ σας στο LinkedIn θα μπορούσε να σας κάνει πιο αξέχαστους στους υπεύθυνους.

Παράδειγμα: Για κάθε εργασία που δημοσιεύετε στο προφίλ σας, μην δηλώνετε απλώς τις ευθύνες σας.
Δημιουργήστε μια ενδιαφέρουσα ιστορία για τις επιτυχίες σας στη δουλειά, συνιστά ο Gresham.
Το πιο σημαντικό, εξηγήστε τα προβλήματα και πώς τα επιλύσατε, ειδικά αν καταλήξατε σε δημιουργικές λύσεις για σημαντικές προκλήσεις.
Κρατήστε την αφήγησή σας συνοπτική. ένα μακρύ νήμα θα μπορούσε να αποτελέσει απόσπαση για πολυάσχολους υπαλλήλους.

2. Επικεντρωθείτε στο πού πηγαίνετε σε σχέση με το πού ήσασταν.

Οι επαγγελματίες στα μέσα της σταδιοδρομίας συχνά προσπαθούν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους μετά από χρόνια εργασίας σε ένα συγκεκριμένο είδος εργασίας ή βιομηχανίας,
λέει ο Gresham. Αλλά πολύ συχνά, τα προφίλ τους στο LinkedIn αντικατοπτρίζουν μόνο το σημείο που έχουν βρεθεί.
Αντ ‘αυτού, εστιάστε το προφίλ σας στο σημείο που θέλετε να πάτε.

Βρείτε τις ιδανικές δουλειές σας και, στη συνέχεια, δημιουργήστε το προφίλ σας γύρω από αυτές, συμβουλεύει η Gresham.
Για παράδειγμα, ενώ είναι δελεαστικό να απαριθμήσετε τόνους δεξιοτήτων από όλα τα χρόνια εμπειρίας σας, διατηρήστε την εστίασή σας σε αυτό που σχετίζεται με τη δουλειά που αναζητάτε.
Και με κάθε τρόπο, αφαιρέστε δεξιότητες που δεν θέλετε πλέον να χρησιμοποιείτε σε μια εργασία.
Η Gresham αναφέρει ότι κάποτε απαριθμούσε το “
σύμβουλος για Facebook” μεταξύ των δεξιοτήτων της στο LinkedIn,
αλλά το διέγραψε όταν αποφάσισε ότι δεν ήθελε πλέον να δίνει συμβουλές για το Facebook.

3. Κρατήστε το “φρέσκο”.

Ένα προφίλ LinkedIn πρέπει να είναι ένα «ζωντανό, αναπνευστικό έγγραφο» που αντιπροσωπεύει ξεκάθαρα αυτό που σας κάνει «μοναδικό και ότι αξίζει να προσληφθείτε», λέει ο Gresham, όχι ένα στατικό βιογραφικό σετ. Ένας τρόπος για να διατηρήσετε το προφίλ σας ζωντανό: κοινοποιείτε τακτικά ενημερώσεις για θέματα που σχετίζονται με το πεδίο σας, όπως και για κοινή χρήση ενημερώσεων στο Facebook.

Η δημοσίευση περιεχομένου μεγάλου μήκους, όπως δημοσιεύσεις ιστολογίου LinkedIn, είναι «ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε το μάτι ενός στρατολόγου»,
λέει  
η Catherine Fisher, ειδικός σταδιοδρομίας του LinkedIn.
Μπορείτε να “μοιραστείτε συμβουλές ηγετικής σκέψης, πληροφορίες σχετικά με τις κορυφαίες ιστορίες της ημέρας ή τις τάσεις του κλάδου για να ενισχύσετε την εμπειρία σας”, η οποία σας βοηθά να τοποθετηθείτε ως ειδικός στον επιλεγμένο τομέα σας.

10 τρόποι που το LinkedIn θα μπορούσε να σας βρει μια δουλειά

4. Γίνετε οπτικοί.

Στην εποχή του Instagram, πολλοί άνθρωποι ανταποκρίνονται καλά στο οπτικό περιεχόμενο, οπότε όποτε είναι δυνατόν,
κάντε το προφίλ σας LinkedIn πιο οπτικό, συμβουλεύει η Gresham.

Έχετε κερδίσει βραβεία ή έχετε εντυπωσιακούς βαθμούς ή πιστοποιήσεις; Τέλεια — δημοσιεύστε φωτογραφίες από αυτές στο προφίλ σας, αντί να τις καταχωρίσετε σε κείμενο.
Εάν έχετε δώσει μια καλή παρουσίαση, δημοσιεύστε το στο SlideShare (το οποίο κατέχει το LinkedIn)
και προσθέστε το στο προφίλ σας στο LinkedIn. ( 
Δείτε πώς .)
Εάν έχετε εμφανιστεί ή δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον βίντεο, δημοσιεύστε το και στο προφίλ σας στο LinkedIn.

5. Κάντε τον εαυτό σας προσβάσιμο.

Ένα κοινό λάθος που συμβαίνει στο LinkedIn, το να μην είναι ξεκάθαρο πώς μπορούν άλλοι να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω email ή μέσω τηλεφώνου, λέει ο Gresham.
Το LinkedIn περιορίζει τον αριθμό των InMails που μπορούν να στείλουν οι επί πληρωμή χρήστες και δεν επιτρέπει σε μέλη της δωρεάν υπηρεσίας του να στέλνουν InMails.
Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να αναφέρετε τη διεύθυνση email και τον αριθμό τηλεφώνου σας στο προφίλ σας, όπως και στην περίληψή σας.

6. Απευθείας επικοινωνία με στελέχη προσλήψεων.

Χάρη στο αναγνωριστικό καλούντος και στα υπέρογκα εισερχόμενα emails, η επικοινωνία με σημαντικούς επιχειρηματίες γίνεται όλο και πιο δύσκολη, σημειώνει ο Bob Bentz, πρόεδρος της Purplegator , εταιρείας μάρκετινγκ κινητής τηλεφωνίας και LinkedIn power user.
«Το LinkedIn είναι ο καλύτερος φίλος του αιτούντος εργασίας, επειδή αποφεύγει τους φύλακες-τα σκυλιά φρουράς σημαντικών στελεχών», λέει.
«Στην πραγματικότητα, το LinkedIn είναι ίσως το μόνο μέρος όπου μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα απευθείας στο άτομο που κάνει την πρόσληψη», μέσω του InMail.

Η Bentz προσφέρει πρόσθετες συμβουλές για τη σύνθεση του InMail: «Σας συνιστώ να στείλετε ένα μήνυμα LinkedIn την Κυριακή.
Τα στελέχη επιπέδου C συνήθως περνούν την Κυριακή το βράδυ προετοιμάζοντας την επόμενη εβδομάδα και ένα πράγμα που κάνουν είναι να ελέγξουν τη σελίδα τους στο LinkedIn.
Θα εντυπωσιαστούν από το γεγονός ότι εργάζεστε την Κυριακή.
Είναι σημαντικό το αρχικό σας μήνυμα να σας παρουσιάσει απλό και όχι υπερβολικά πιεστικό.
Θέλετε το στέλεχος να δει τα διαπιστευτήριά σας στο LinkedIn και να θυμάται ποιοι είστε.
Προσπαθήστε να βρείτε κάποιο κοινό έδαφος στο μήνυμά σας.
Αναφέρετε τα άτομα που έχετε ήδη συναντήσει στη συνέντευξη ή στη διαδικασία προβολής και επαινείτε την προσωπικότητα και τον επαγγελματισμό τους.
Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τη δουλειά. Αυτό θα έρθει αργότερα. “

7. Σκεφτείτε το LinkedIn ως μηχανή αναζήτησης.

Το LinkedIn είναι τόσο μια μηχανή αναζήτησης όσο το Google, η οποία επικεντρώθηκε στην εύρεση επαγγελματιών, υπεύθυνων προσλήψεων, εταιρειών και θέσεων εργασίας, λέει η Lori Bumgarner, προπονητής καριέρας. Χρησιμοποιήστε το για να αναζητήσετε υπαλλήλους στη βιομηχανία σας.
Παράδειγμα: Εάν βρίσκεστε σε διαφημιστική εταιρία, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση σε υπεύθυνους προσλήψεων διαφημιστών.

Από την άλλη πλευρά: Οι recruiters αναζητούν υποψήφιους χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά,
οπότε είναι σημαντικό να δημιουργήσετε την ενότητα “Δεξιότητες και Εγκρίσεις” με σχετικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να βρείτε.

«Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτό το τμήμα του προφίλ τους δεν έχει σημασία», λέει η Donna Svei ,
μια διατηρούμενη σύμβουλος αναζήτησης και εκτελεστική συγγραφέας βιογραφικών.
Ωστόσο, η πρόσληψη διευθυντικών στελεχών και προσλήψεων χρησιμοποιεί το LinkedIn Recruiter,
ένα premium σχέδιο που έχει σχεδιαστεί για τους υπεύθυνους προσλήψεων, για να αναζητήσει πιθανούς υποψηφίους για εργασία.
Και οι χρήστες του LinkedIn που “αναπτύσσουν την ενότητα “Δεξιότητες και Εγκρίσεις”
με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι εσωτερικοί και εξωτερικοί recruiters για να βρουν άτομα σαν αυτούς,
είναι πολύ πιο πιθανό να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των προσλήψεων”, εξηγεί ο Svei.
“Αυτό αυξάνει τις σχετικές προβολές προφίλ και την πιθανότητα να πάρεις το νεύμα για μια πρώτη συνέντευξη.”

Το Bumgarner προτείνει να τοποθετήσετε μια σύντομη φράση λέξεων-κλειδιών στο πεδίο ονόματος του προφίλ σας.
Αν και δεν είναι συμβατική, αυτή η τακτική μπορεί να βοηθήσει τους υπαλλήλους να καταλάβουν αμέσως τι κάνετε
και θα βοηθήσει το προφίλ σας να κατατάσσεται υψηλότερα για αυτήν τη φράση στις αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών.
Μπορείτε να δείτε πώς η Bumgarner ενσωμάτωσε λέξεις-κλειδιά στο όνομά της στο προφίλ της στο LinkedIn .

10 τρόποι που το LinkedIn θα μπορούσε να σας βρει μια δουλειά

8. Ποτέ μην πείτε ότι αναζητάτε νέες ευκαιρίες.

Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν πρέπει να αναφέρετε την αναζήτηση εργασίας σας στο προφίλ σας στο LinkedIn – ειδικά αν είστε απασχολούμενος.
Οι υπεύθυνοι πρόσληψης δεν χρησιμοποιούν όρους όπως “αναζητώ εργασία” στις αναζητήσεις τους,
σημειώνει η  Sonja Hastings , ένας στρατολόγος πωλήσεων λογισμικού και τεχνολογίας για τη Βέλτιστη Αναζήτηση Πωλήσεων.
Στην πραγματικότητα, μπορούν πραγματικά να αποφύγουν προφίλ με τη λέξη “αναζητώ” σε αυτά, προσθέτει ο Bumgarner.
Ένας άλλος λόγος: η τοποθέτηση του όρου “αναζητώ εργασία” ή “σε μετάβαση” στο προφίλ σας «σας κάνει να φαίνεστε λίγο απελπισμένοι», σημειώνει ο Gresham.

9. “Καθαρίστε” τα άλλα προφίλ κοινωνικών μέσων.

Αν και το LinkedIn είναι μακράν η πιο σημαντική πλατφόρμα κοινωνικού δικτύου που χρησιμοποιούν οι υπεύθυνοι πρόσληψης, δεν είναι η μόνη.
Σύμφωνα με την έρευνα του Jobvite, το Facebook είναι το δεύτερο κοινωνικό δίκτυο με τις περισσότερες προσλήψεις (55% έναντι 87% για το LinkedIn).
Εάν οι υπεύθυνοι ανακαλύψουν για εσάς πράγματα που δεν τους αρέσουν σε άλλο κοινωνικό δίκτυο, αυτό μπορεί να “σκοτώσει” τις πιθανότητές σας να προσληφθείτε.

Η Gresham λέει ότι ένας πελάτης της, μια γυναίκα στα 50 της, βρισκόταν στο τελικό στάδιο διαπραγμάτευσης μιας προσφοράς εργασίας για να γίνει CFO μιας μεγάλης εταιρείας.
Ένας ανώτερος υπάλληλος επιπέδου C της εταιρείας βρήκε το προφίλ της γυναίκας στο Facebook, το οποίο περιείχε ορισμένες προκλητικές,
«πολιτικά λανθασμένες» δημοσιεύσεις. Η προσφορά εργασίας ακυρώθηκε.

10. Δημοσιεύστε μια επαγγελματική φωτογραφία.

Η έλλειψη μιας φωτογραφίας προφίλ στο LinkedIn είναι το φιλί του θανάτου, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Κάνει το προφίλ σας να φαίνεται ύποπτο.
Επίσης, καθιστά το προφίλ σας LinkedIn ελλιπές και το LinkedIn ευνοεί τα ολοκληρωμένα προφίλ στα αποτελέσματα αναζήτησης
που βλέπουν οι υπεύθυνοι πρόσληψης και άλλοι,λέει ο Gresham.

Στην πραγματικότητα, τα μέλη του LinkedIn που περιλαμβάνουν μια φωτογραφία προφίλ λαμβάνουν έως και 21 φορές περισσότερες προβολές προφίλ, σημειώνει ο Fisher.
“Η φωτογραφία σας είναι η εικονική χειραψία σας, γι ‘αυτό ανεβάστε μια φωτογραφία που ταιριάζει με το ρόλο σας ως επαγγελματίας, αλλά σας κάνει και προσεγγίσιμους”,
προσθέτει. «Και θυμηθείτε να το κρατήσετε επαγγελματικό!
Εκτός αν είστε κτηνίατρος, μια φωτογραφία με τη γάτα σας πιθανώς δεν είναι η καλύτερη επιλογή. ”

Όσο δελεαστικό μπορεί να κάνει κάποιος στα μέσα της
ή στα τέλη της καριέρας να δημοσιεύσει μια φωτογραφία του εαυτού του που είχε τραβήξει πριν από 10 ή περισσότερα χρόνια,
μην το κάνετε, προειδοποιεί ο Gresham.
Εάν σας ζητηθεί συνέντευξη, η διαφορά ηλικίας θα είναι αμέσως εμφανής.
Και ο υπεύθυνος πρόσληψης σας μπορεί να αναρωτηθεί τι άλλο κρύβετε.

Αν μη τι άλλο, μια παρωχημένη φωτογραφία δεν είναι αυθεντική.
Και το να είσαι αυθεντικός είναι πάντα μια καλή στρατηγική στα κοινωνικά μέσα – καθώς και σε συνεντεύξεις εργασίας.

10 τρόποι που το LinkedIn θα μπορούσε να σας βρει μια δουλειά

ergasia.gr